четвер, 8 жовтня 2015 р.

Багатий урожай

У журналі "Dans mon jardin au point de croix" багато чудових ідей, але одна з них сподобалася мені найбільше. Я відразу зрозуміла, що саме такий мішечок мені вкрай потрібен для зберігання пакетиків з насінням. 


Вишивала на рівномірній тканині молочного кольору. Не по ключу, нитки підбирала самостійно. Справа в тому, що я зараз вишиваю картину, де використано чотири кольори кавових відтінків (практично монохром:) І чомусь так мені захотілося паралельно почати вишивку контрастну, насичену, соковиту. Тому і нитки для цього дизайну підбирала сама, як моїй душі хотілося.
В процесі вишивки мої почуття були досить суперечливими. Мені не дуже подобався коричневий колір, здавалося, він все псує...Але коли дошила капустинку (а саме з неї я почала вишивку) - зрозуміла, що картинка вимальовується прикольна. А які ніжні конвалії!

Сонячної вам осені, багатої на врожай!

P.S. Покажу мішечок в осінній галереї у Олі





22 коментарі:

  1. супер!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ідеально для моєї галереї!!!!!!!!!!!!!!!! дякую

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олю, це тобі дякую за чудову ідею з осінньою галереєю та за натхнення!

      Видалити
  2. Мішечок-супер.такий врожайний)
    Я на цей дизайн також заглядаю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дизайн хороший, вишивався легко, є напівхрестики, трішки бека. Мені сподобалися деталі, які ніби не домальовані, вони створюють додаткову інтригу...

      Видалити
  3. красиво получилось ) теперь семена в домике )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Это точно! Моя доча сказала, что его мы никому не подарим, самим такая красота нужна:)

      Видалити
  4. Очень, даже очень впечатляющий мешочек!!! Просто загляденье!!!
    Схема этого сюжета уже распечатанная лежит в моей папочке) в планах на следующий год)
    Фотографии такие тёплые, летние!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Впервые шила мешочек на кулиске, пришлось немного поморочиться (шитье не мой конек). Но результатом довольна.
      А насчет фотографий - только расположилась, а солнышко спряталось. Стою, жду, мерзну... Муж прикалывался, мол, на какие только жертвы не пойдешь ради хорошего кадра:)

      Видалити
  5. Дуже гарно, і кольори підібрані так добре та такі вони природні!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, а то я поки вишивала, все мучилася сумнівами, що краще було б не імпровізувати, а шити по ключу.

      Видалити
  6. Мішечок красивенний!!! Красива та витончена робота!

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже цікаво вийшло з таким підбором кольорів!
    А мені з цієї книги хочеться вишити все))) де тільки часу набратися))))

    ВідповістиВидалити
  8. Красивая вышивка и фото как всегда свежие,вдохновляющие!

    ВідповістиВидалити
  9. Добрий вечір!
    Дуже гарна робота! І кольори підібрані добре - приглушені, такі осінні. Теж подивляюся на цей дизайн.

    ВідповістиВидалити
  10. Ой,какую красоту пропустила!Люблю подобные вещи с прикладной вышивкой,перебирать пакетики с семенами одно удовольствие,а когда они в таком чудном мешочке,так это вообще супер!

    ВідповістиВидалити